Mansdominerad...

Du får möjligheten att följa mig i vardagen som består av torra affärsluncher med herrar som springer från bordet i hopp om att slippa betala notan, telefonsamtal med märkliga typer i kostym, skrivkramp som plötsligt uppstår, att motivera sig själv...


Du kommer även att märka av min ständiga strävan om att försöka öva på, att tänka först och prata sen. Jag lovar, det är inte alltid det lättaste...


Jag har dessutom ett privatliv, och det dyker upp här och var, vare sig man vill eller inte. Saker och ting blir aldrig riktigt som man tänkt sig, men det gör ingenting, kärlek...


Förövrigt är jag otroligt manlig på alla sätt och vis, bra med pondus, stora fötter, lång erfarenhet, hår på brösten, skinn på näsan eller hur var det nu igen? 

Välkommen... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0